حرف چشمات..

حرف چشمات

نمیدونی وقتی چشمات پرخوابه

بچه رنگه ،بچه حاله

                   -مثل ۱جام شرابه

نمیدونی چه عمیقه،چه سخنگو

مثل اشعار مسیحائی حافظ

                             -۱ کتابه

نمی دونی که چه رنگه،چه قشنگه.

رنگ آفتاب بهاره،مثل۱ جام بلوره،

شایدم چشمه ی نوره

                       -زر نابه

نمی دونی که دل من،

توی او ن چشمای شوخت،

روی اون برکه آروم

۱ حبابه

نمی دونی،وبه جز من،دگری هم نمی دونه،

که ۱ دنیا توی اون چشم سیاهه

هرکی گفته،هرکی میگه،همه حرفه،تورو می خواد بفریبه.

جز دل من که پر از عشق وجنونه،حرف اون چشم سیارو-

دل دیگه نمی دونه         چشم دیگه نمی خونه........... 

چــــرا مــن تنهـــام .. چــرا سکــوت میکنــم ..؟؟!!؟؟

مــی گــن چــرا تنهـــایــی . چـرا سکــوت میکنــی ؟؟
ســـکوت کــلام شعـــر تنهــاییست..!
*****
***
**
خـــــودم تنهــــا ، تنهــــا دلــــــم
چـــــو شـــــام بــــی فــــردا دلــــم..!

 

نــــامــه آخر..

نامه اخر...

سلام ای کسی که اول اسمش باحرف......

بدون هیچ مقدمه این اخرین نامه زندگیمه....

الان که دارم حرفای اخرو مینویسم      عکست نشسته جلوی چشمای ضعیفوخیسم

الان دیگه صحبتی ازغرورنیست          حرفی به جزسفر به جای دور نیست

امشب نشستم خاطراتمو دوره کردم    دیدم بهتره بیش تو برنگردم

فضای خونه رو بذار برات کنم تدعی     راستی وداع ماشده ببین عجب وداعی

منوعکسو۱حلقه طلایی که خیلی برام عزیزه     تنهانشستیم با۱تیغ که روبه روم رومیزه

راستی عزیزم امروز روز تولدم بود      مهمون جشن امشب فقط دل خودم بود

امروز نمیدونی نگام چه جوری به دربود   همش چشام به دربود،ازهرکسی سراغتوگرفتم

ازهرکسی سراغتوگرفتم             هرکسی که میشناختم،عزیزم ازتوبی خبربود

نمیتونم حرف بزنم ۱بغض خیلی سنگین راه گلوموبسته

نمیخوام ازحرفای من بشی دوباره خسته

گلم ببخش،گلم ببخش اگرصدای منوغم گرفته

بایدمنوببخشی کهچشمامونم گرفته،چیکارکنم دست خودم نیست به خدادلم۱کم گرفته......